Sommerhekling

Categories A Hobby

En kjekk ting å gjøre om sommeren (når symaskinen er for stor til å dra med seg), er å hekle. Det krever ikke masse utstyr, og er fint putlearbeid, som også blir mye variert (siden jeg hekler mest amigirumi-figurer.). Her er noen jeg laget på sommerferie hos pappa: 

Først noen av de klassiske vennene mine: elefanten og uglene. 

Og Stein Erik lurte på om ikke jeg kunne hekle en flodhest. Dermed kom denne til:

Du en rosa elefant, og enda en ugle. 

Og til slutt en av mine favoritter: Blekkulf med rangle i magen. Brukte litt garnrester, så derfor ble beina forskjellige i farge. Men synes det fungerte fint 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Sommerhekling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *