Sommerens strikkeprosjekt

Categories A Hobby

Det ble kanskje ikke så mye som jeg hadde tenkt. Men jeg startet godt med et prosjekt på Thailandsturen. Oppskriften er fra boka Klompelompe – strikk året rundt. Det er en bolero til seg selv med nydelig mønster på ryggen (selv om jeg endret det litt).

 

Jeg brukte vel omtrent 4 uker på prosjektet, og da var jeg så lei av å strikke, at jeg gikk over til hekling. Spesielt var jeg mektig lei av å strikke annenhver runde på vrangen… 

Men er ganske fornøyd med resultatet, tror jeg, Det har enda ikke vært kaldt nok til å bruke den, men tror nok det kommer til å skje i høst…

 PS: egentlig skal det være to knapper øverst, ikke bare en. Den er på plass nå, men ikke da jeg tok bildene 😛 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *