Hobby i sommervarmen

Categories A Hobby

Puh, nå er det vanvittig lenge siden det har kommet noen hobby-innlegg fra meg! Det har vært fullt opp med ferieblogging (og bøker). Men jeg har ikke bare lest mye, jeg har også fått gjort litt annet innimellom. For eksempel brukte jeg Thailandsturen på et strikkeprosjekt. Nå er det snart ferdig, så bilder kommer. I tillegg har jeg heklet litt (praktisk i bil), og sydd noe når jeg har vært hjemme. 

Blzt6udAwJb
Disse heklefigurene er ting jeg har heklet flere ganger. De fleste har jeg solgt, og noen har jeg gitt bort. Elefantene (Oppskrift HER) er fine til barselgaver, mens uglene (Oppskrift HER) gjerne brukes som f.eks. nøkkelring. 

Nå befinner jeg meg hos pappa på østlandet, og da får jeg litt sy-abstinenser. Det er så vanvittig mye jeg har lyst til å sy! Men i mellomtiden blir det nok enda en del hekling, for nå skal vi hjemover, og en lang biltur venter…

3 kommentarer

3 thoughts on “Hobby i sommervarmen

  1. Kjempe søte =) Skulle ønske jeg også kunne hekle, men har ikke hatt nok tålmodighet til å lære meg. Så får nøye meg med strikking til jeg får litt bedre tålmodighet =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *