Jeg vet hvor du er

Categories H bok

Boktittel: Jeg vet hvor du er

"Jeg vet hvor du er - roman" av Claire Kendal

Forfatter: Claire Kendal

 

Innhold: Clarissa gjorde en tabbe da hun inviterte han inn. En tabbe hun aldri vil gjøre igjen. Nå handler hele livet hennes om å holde ham unna. Men han viser seg å være vanskeligere å ignorere enn hun først hadde trodd. 

Min mening: I begynnelsen var boka litt creepy. Men etterhvert ble den direkte ekkel. Spennende lesning som holder på interessen, og gjør deg viss på at du aldri ønsker deg en stalker.

Terningkast: 4. Anbefales til deg som liker en nokså ekkel thriller. 

Jeg anbefaler også Fortidens skygger som er i samme gate, men ikke har like ekle (seksuelle) detaljer, og er enda mer spennende. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *