“Jeg har laget den selv”

Categories A Hobby

Et av de mer utfordrende syprosjektene i år, har vært denne bikinien. Trusa gikk forholdsvis greit, med litt hjelp fra youtube. Men toppen måtte jeg lage mønster på selv. Det ble nok ikke helt hundre prosent som jeg hadde ønsket, men allikevel brukbart. 

Stoffet til denne var veldig billig; det kostet kun 39kr/meter. Jeg har brukt to meter stoff til denne bikinien, pluss en truse og en treningstopp. Er enda noen små rester igjen. Så dette har jeg råd til å prøve igjen 🙂 

BjoVTn5Higf

Noen andre som har erfaringer med å sy sin egen bikini? 🙂 

2 kommentarer

2 thoughts on ““Jeg har laget den selv”

  1. Åh, så fin den var! Jeg eier ikke sykunnskaper what so ever, men den der var så skjønn at jeg kunne tenke meg å prøve. Ikke at jeg hadde fått det til, men. Haha!

  2. Lizbeth Osnes: Hvis du har en god maskin, og en god oppskrift/syveiledning er det ikke vanskelig 😀 Man lærer underveis 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *