Fine ting

Categories E Natur og Turer

 

 

For eksempel sola som bryter gjennom skyene. Det er like vakkert billedlig, som det er symbolsk. Det gode overkjemper det onde. Lyset kommer igjennom og skinner ned på oss. 

 

Dette bildet gjør meg glad, ikke fordi det er så fint, men fordi det får meg til å tenke på hvor irriterende søt Ninja er når hun gjerne vil ha oppmerksomheten min. Dette kan hun for eksempel gjøre kjent ved å legge seg oppå stoffet jeg skal sy med. I skrivende stund ligger hun og velter seg ved siden av meg, og skriver litt på tastaturet hver gang det er for lenge siden jeg har kost med henne. 

 

 

 

Skoger er noe av det fineste jeg vet. Grønt, frodig, lun, og med mange fine steder å utforske. 

Til slutt kan du hvile øynene dine på denne vakre solnedgangen! Enda et eksempel på at “helt vanlige ting” kan være ekstraordinært, om man bare tar seg tid til å se. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fine ting

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *