Sying

Categories A Hobby

 

Et kjappt og enkelt prosjekt nå til sommeren er å sy skjørt. Her klippet jeg to halvsirkler, slik at man får god sving på skjørtet. Så lager man en åpning som passer til livet, og syr i to delene sammen i en fei. Til slutt er det bare å installere strikk i livet, og fikse på kanten nederst. I hvert fall fikk jeg brukt stoffet fra ebay som har ligget i hylla en stund. Men jeg har enda en del igjen, så jeg tenker å lage en topp, så kan jeg bruke dem både som kjole, og i fra hverandre… Høres ikke det lurt ut? 🙂 

Sist jeg sydde, brukte jeg en del tid på å klippe opp stoff på forhånd. Noe som gjorde at jeg klarte å sy ferdig fire plagg på en dag! Tre av dem har jeg lagt ut før. Enda har jeg mange prosjekter jeg har lyst til å holde på med, men tiden forsvinner fra meg. Noen prosjekter er også påbegynt, så det kommer nok mer her på bloggen etterhvert. Stay tuned for mer syinspirasjon 🙂 

 

 

 

Imens jeg monterte alle disse plaggene, sydde nydelige Andrea sin aller første kjole! 

 

 

Fra et stoff hun fant på loppemarked, ble en herlig sommerkjole til!  *Ninjaspark!!*

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *