Sydd: Ny sommertopp!

Categories A Hobby

Ble plutselig oppmerksom på at dette lekse rosa-skimrende stoffet lå å ventet på meg i hylla, og at det så ut til å være akkurat nok til en sommertopp! Tidligere har jeg brukt stoffet til å lage kragen på DENNE cardiganen, og så var jeg ikke sikker på hva jeg ville gjøre med resten. Mønsteret jeg brukte er fra et Ottobre-blad jeg kjøpte på nett. Jeg har brukt det en gang før til å sy en treningstopp (se den HER

Først klippet jeg alle delene…

Og når de var sydd sammen, ble jeg fornøyd med at den sitter perfekt på, og er unormalt behagelig 🙂 

Her sammen med en hjemmesydd shorts 🙂 

Denne kommer helt sikkert til å bli brukt mye i sommer!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *