Tema: vår

Categories C Hus, hjem og hage

Hver dag er en stor glede nå for tiden! Våren er virkelig min favoritt-årstid! 

 

Det er herlig å se at trærne blomstrer. 

 

Hestehovene er snart ferdige nå. 

Jeg har kun kjøpt en eneste sommerblomst til nå. Det er denne nydelige sinettien. Den står rett utenfor døra i ei mosegrodd urne.

 

 

Det har blitt mye tur om dagene. Jeg går med alle som vil! Og det kjekkeste er kanskje når Ninja også får en venn å leke med på turen 🙂 

 

I tillegg har våren gitt meg energi og motivasjon til å starte med trening igjen! Det er utrolig godt å vite at jeg ikke er helt latsabb til en forandring. Og trening gir jo energi, sånn på sikt. 

Hvitveisen blomstrer både i hagen og i skogen. Jeg husker at jeg hadde en idè om å ha hvitveis i brudebuketten vår. Men siden vi hadde juni-bryllup, ble ikke det noe av… 

 

Når vi er inne på det med bryllup, hadde jeg og Thomas 9-års-dag sammen i går. Ikke som gift, men siden vi ble kjærester. Og om en måned har vi vært gift i fire år. Det er fremdeles en stor glede 😀 

 

De siste dagene har vi fått gjort en hel del i hagen (selv om det er masse igjen som må gjøres også). En del kvister og rot har blitt ryddet opp i,  jeg har lukt mye i staudebedet…

Og i dag har jeg plantet ut mye av plantene jeg sådde tidligere i vår. Nå håper jeg de klarer seg ute; vi har hatt ca 15 grader om natta et par dager nå, så jeg kan ikke tenke meg at det skal bli frost igjen nå…

 

Dette ble et litt sånn bable-innlegg. Og jeg vil avslutte med søteste Ninja. Hun er en fryd hver dag! Hun har blitt skikkelig kosete, og har forunderlig få uvaner. 

Hva er dine favoritt-ting med våren? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *