Today Matters

Categories H bok

“12 daily practices to guarantee tomorrow’s success.”

"Today Matters - 12 daily practices to guarantee tomorrow's success" av Max Lucado

Boktittel: Today Matters

 

Forfatter: John C. Maxwell

 

Innhold: Boka er delt inn i 12 deler som er 12 gode vaner, eller områder, som man bør bruke tid på hver dag. Den er relevant til hverdagslivet, og passer for de fleste som er opptatt av å utnytte sitt potensiale som menneske. 

 

Min mening: Jeg synes boka har mange gode påminnelser, og mye å komme med. Det er en bok jeg tenker at jeg kunne ha nytte av å lese en gang til. 

Terningkast: 4.  Nyttig og god bok. Anbefales for deg som er opptatt av personlig vekst. En annen bok i samme kategori som jeg anbefaler (enda mer) er The 7 habits of highly effective people. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *