Høydepunkt fra påsken

Categories G Reise og ferie

Det ble ikke pyntet i huset, men jeg fikk allikevel vedlikeholdt et par påsketradisjoner. 

* Vi var på påskegrilling med venner! Det har vi vært de siste årene, og det er tradisjon å trille påskeegg, grille pølser, catche up med venner som bor borte, og komme seg litt ut i  naturen. I år som i fjor var vi knallheldige med været! 

* Jeg fikk gått noen toppturer. Ikke enormt mye, men nå er det endelig snø- og isfritt i heia, så jeg fikk startet “tursesongen” litt i hvert fall.

* Jeg fikk slappet mye av. Hadde mange dager som ikke var ferdig planlagt på forhånd, og det gjorde godt! Jeg fikk ikke gjort på langt nær så mye som jeg hadde tenkt til, men allikevel. Avslapping er viktig, det også!

* Vi var på harrytur til Sverige. Jeg var egentlig imot ideen, men Thomas fikk overtalt meg (man må gi og få i ekteskapet, sies det). Vi reiste att og fram på under et døgn. Thomas kjørte hele veien (galningen). Jeg og Vilde sov, leste, pratet, og koste oss. I hvert fall er godte-skapet fullt av både smågodt og kvikklunsj. Eller. Kanskje ikke helt fullt nå lenger…

 

Det var merkelig at jeg ikke fikk sydd noe som helst i påskeferien. Men det er bare ikke alltid lysten er der. Jeg har i hvertfall mange syplaner, så etterhvert blir det nok mer av det 😀 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *