Album= glede

Categories A Hobby

Hver vår pleier jeg å ta et tilbakeblikk på året før, plukke ut de 300 beste bildene, og bestille dem til et album. Så setter jeg inn alle bildene kronologisk, og skriver en liten kommentar i margen. Dette er en utrolig trivelig tradisjon! Jeg blir så takknemlig når jeg ser tilbake på et helt år under ett, og ser hvor mye positivt som har skjedd. Og det er så koselig å fordype seg i gode minner! 

Jeg liker så godt å ble i bildene i papirformat, i stedet for å bare ha tusenvis av dem på pcen… Kanskje er jeg gammeldags, men jeg liker det. 

 

Er det andre som enda printer ut bilder til album? 

Jeg mangler enda å skrive kommentarer på omtrent halve albumet… Men det er jo greit å ha noen prosjekter 🙂 

3 kommentarer

3 thoughts on “Album= glede

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *