Prøver noe jeg ikke kan…

Categories A Hobby

Jeg har alltid hatt en dragning mot det kreative – det vet dere jo. Men det er en ting jeg aldri føler at jeg har fått helt til. Og det er å male med vannmaling/akvarellmaling. Det blir så fort ødelagt, så jeg har liksom aldri fått heelt kjærligheten for det. Men etter denne malekvelden må jeg kanskje revurdere!

 

Hvert år etter nyttår, så tenker jeg jo litt på om det er noe jeg ønsker å bli bedre på. Gjerne sammen med venner. Det være seg matlaging, sying, strikking, trening, husarbeide, eller noe annet. Og en av tingene jeg tenkte på i år var nettopp akvarell. Så da spurte jeg like godt moren til en venninne om hun kunne tenke seg å vise meg litt. Og jammen var det mye kjekkere når vi var flere, og fikk litt veiledning! Se bare hva som ble resultatet:

Jeg ble så fornøyd, at jeg kan nesten ikke forstå at det er jeg som har malt dette bildet her…. 

Kjempemoro! 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Prøver noe jeg ikke kan…

  1. Hei, så nydelig bilde. Artig å utfordre seg selv litt (masse) 🙂 Kjekt å lese om valpedressur, vinterferien, bokanmeldelse og syprosjekt. Takk for en fin morgenlesning over en kopp te 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *