Minus meg

Categories H bok

“Hun tar sats, selv om hjertet hakker usikkert. (…) Hun treffer vannet, og hjertet hakker ikke mer. Helt stille er det.”

"Minus meg" av Ingelin Røssland

Boktittel: Minus meg

 

Forfatter: Ingelin Røssland

 

Innhold: Linda er på et stevne, og har utført et perfekt stup da plutselig hjertet hennes oppfører seg merkelig. Etter dette vet Linda at hun skal dø, men hun vet ikke når. Og hun har enda en god del tenårings-saker hun må få ordnet opp i. På samme tiden dukker det opp en mystisk karakter som går under navnet Njål. 

 

Min mening: Jeg likte ikke boka noe særlig. Den har en veldig merkelig “følelse,” hvis det går an å si. Og jeg likte ikke slutten heller. 

Terningkast: 3. Rar, og kanskje litt langdryg. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *