Sy din helt egne, personlige veske!

Categories A Hobby

Det er gøy å sy. Men det er enda gøyere å sy når du lager noe du får brukt for! 

Denne veska sydde jeg av gardin-avklipp, og billig stoff fra IKEA. Oppskriften er fra youtube, og er detaljert og enkel å forstå. Du finner den HER. Jeg har laget tre sånne vesker nå, og solgt to av dem! Det er veldig moro å få solgt noe av det jeg lager innimellom! 

Den første veska la jeg ut bilde av HER. Den ble litt annerledes enn på filmen. De to siste har jeg laget nesten helt som få filmen; jeg har bare endret litt på leggene, og lagt til en magnetisk knapp i toppen. 

 

Denne veska er helt ensfarget på den ene siden. Det gjør at den passer til de fleste antrekk!

 

Men hvis man føler seg litt sprelsk en dag, er det bare å vrenge den, og Voila: En sommerlig og gøy veske på innsiden. 

Kunne du ha hatt en sånn veske? Tør du å prøve deg på å sy en? 🙂

Nå har jeg vinterferie, og får masse sytid! Så flere syinnlegg står i kø de neste dagene og ukene 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Sy din helt egne, personlige veske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *