Når vi endelig fikk ryddet bort julepynten (noe som skjedde ganske seint i år), ble det nesten ei ny stue! Det er utrolig koselig å få opp de røde gardinene og alt stæsjet, men det er jammen deilig å få det ned igjen også! 

Første uka etter nyttår var det enda koselig. I helga var vi på hyttetur. Andre uka var det “litt for mye”, men jeg var så sliten og småsyk, at det ble ikke anledning til å ta det bort. Tredje uka var det krisetilstand; “Kom dere opp på loftet igjen!!” 

 

Det ble herlig tomt og luftig når alt det røde var borte. Men det manglet noe: gardiner! Thomas hadde over natta bestemt seg for at han ikke ville ha opp igjen de gråe gardinene. Så i helga fikk vi kjøpt inn flortynne tyllgardiner på ikea som bevarer det luftige utrykket 🙂 

TV’en vi lånte i anledning nyttår skal nå leveres tilbake… Mens speilet har fått en “upcycling” 🙂

 

Jeg var så heldig at jeg fikk blomster her en dag! Deilig å få inn litt farger i heimen 🙂 Nå kan våren bare komme!

5 kommentarer

5 thoughts on “Som ny

  1. Det er koselig med jul, men utrolig deilig når man kan pakke den bort også! 😉 Synes du har holdt ut ekstremt lenge med julepynt – Jeg vil helst ha den ut 1. Januar, hvis ikke er det nesten kriiiiise 😛

  2. Stine Jensen: Jeg synes godt den kan være noen dager etter nyttår (6.januar pleier jeg rydde bort). Men i år ble det lenge 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *