Endelig litt sytid!

Categories A Hobby

Jeg har hatt lyst til å dra frem symaskinen i hele år nå, men det har ikke vært tid! Endelig fikk jeg en dag med tid til å kose meg med sying. Det var dessuten på tide, for denne gaven skulle akkurat leveres nå i helga til en liten toåring!

 

Dette er første gangen jeg syr i merinoull. Det er litt skummelt, siden stoffet er så dyrt (koster over 300kr meteren). Men det ble akkurat som håpet! Matchen mellom de tre brunfargene er ikke optimal, men det får heller være. Man tager hva man haver. 

 

Buksemønsteret er fra boks “Heilt spesiell – sy barnas favorittklær” og luemønsteret er fra Norlin. 

Det har blitt lite blogging etter nyttår. Men det får bare være. Bloggingen vil nok ta seg opp etterhvert når jeg får mer tid og overskudd – og også gjerne flere ting å blogge om 🙂 

5 kommentarer

5 thoughts on “Endelig litt sytid!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *