Hemmelig hyttetur med mange høydepunkt

Categories G Reise og ferie

Det var første gang jeg skulle på blåtur; en tur hvor destinasjonen er ukjent! Men jeg visste at jeg skulle pakke i bag, være borte hele helga, og jeg visste at den skulle tilbringes med de fine folkene fra ungdomsstyret i menigheten. 

Turen startet bra med bowling (jeg klarte med nød og neppe å holde meg unna sisteplassen)

Hytta overgikk alle forventninger jeg hadde! Det var kjempefint! Den ble leid gjennom airbnb: som jeg aldri hadde hørt om før. Men det er jo helt genialt! 

Siden jeg og Thomas var eneste gifte paret på turen, fikk vi “brudesuitten.” Sjelden har jeg sovet så godt i ei seng 🙂 

Kveldsunderholdningen varierte mellom mobilspillet Dune, ivrige diskusjoner, artige brettspill, herlig lovsang, og det var god tid til å bli bedre kjent. 

På lørdagen tok vi en tur til Lindesnes fyr – som kun var et kvarter unna – og så solnedgangen. Det var helt nydelig 🙂  

 

Og siste morgenen tuslet jeg meg en morgentur helt alene. Det var herlig og forfriskende. Jeg kan ikke huske sist jeg gikk en skikkelig morgentur; men det gjorde godt! Jeg fikk utforsket litt, tatt noen freshe bilder, og luftet tankene litt. 

Summa summarum: En fulltreffer av en hyttetur 🙂 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hemmelig hyttetur med mange høydepunkt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *