Starten på året

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Året 2018 er allerede godt i gang. Jeg har hatt en stor opptur, og en nylig nedtur. Her er litt om livet mitt nå:

* Vi har brukt masse penger på å få bilen EU-godkjent. Det er vel ikke annet å forvente når man har kjøpt seg bil til 10 000, men allikevel kjedelig. Enda er det noen småfeil som å lukes bord (som at bilen ikke vil starte i nedoverbakke når det er kaldt). Men det går seg nok til 🙂 

* Jeg har påført meg selv en skikkelig reise-syke, og drømmer meg avsted til Malaysia, USA, Thailand, eller sør-amerika! Reisemålet varierer litt fra dag til dag, men lengselen er konstant! 

 

* Det store oppturen i år, var blåturen med ungdomsstyret! Vi endte opp på ei nydelig hytte i Spangereid! Det var genialt å legge en teambuildingtur til første helga i januar! Da har ingen lagt seg planer enda, og vi er klare for en ny sesong sammen! Vi bowlet, besøkte Norges sørligste punkt, lo masse, og koste oss en hel haug. Jeg tok masse bilder, så må nok blogge mer om dette i et eget innlegg. 

* Nedturen i 2018 var at jeg (etter nevnte blåtur) fikk migrene etter jobb. Og den vil visst ikke helt slippe taket, så nå har jeg vært ubrukelig i tre dager på rad (men har heldigvis klart å gjennomføre arbeidsdagen). Heldigvis har jeg en hjelpsom mann som stepper inn!

 

* Når jeg bare får komme meg ut av denne migrene-tåka, er jeg kjempeklar for et nytt år med mye lesing, mye hobby, mye menighet, mye venner, og masse bra!

Håper alle har gode forventninger for det nye året 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Starten på året

  1. Hei Ingrid. Så fine bilder. Mye kjekt du har opplevd og fine drømmer, men også noen humørdempere. Uforutsette utgifter og sykdom er alltid kjiiipt. Håper 2018 blir som du håper på 🙂

  2. fjellgeitbundingen: Det vil alltid være noen nedturer, men nå er jeg tilbake helsemessig, og da virker alt så mye lysere! Jeg er sikker på at 2018 blir et fantastisk år 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *