Deep and wide

Categories H bok

“Creating churches unchurched people love to attend.”

"Deep and Wide Creating Churches Unchurched People Love to Attend" av Andy Stanley

Boktittel: Deep and wide

  

Forfatter: Andy Stanley

 

Innhold: Andy Stanley er pastor i en av de største kirkene i USA. Han inspirerer ukentlig pastorer verden rundt gjennom sin leadership podcast. I deep and wide forteller han om hvilke grep en leder må ta for å lage en kirke som ikke bare er for “kirkefolk;” men en kirke for alle. Et inkluderende felleskap som våger å tenke nytt, bryte barrierer, og sette det viktigste først. 

Min mening: Boka var full av nyttige, tankevekkende, og noen ganger provoserende ideer. Den er et must for alle pastorer, men jeg må si at jeg fikk en del ut av den jeg også (mine største ansvarsområder er leder for LIFEgrupper, og i talerteam). 

Terningkast: 5, Nyttig, og nytenkende. 

Jeg hørte denne boka som lydbok på Audible. Det er veldig greit å ha noen av de litt tyngre bøkene mine som lydbok. Da får jeg tid til å “lese” i helt andre settinger 🙂 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *