Sydde kurver og LEVENDE juletre

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Rett etter at jeg hadde lagt ut bilde på instagram av julegave-kurvene jeg hadde sydd, fikk jeg en bestilling på 7 slike kurver fra ei jeg kjenner. Med en ettermiddag til klipping, og en ettermiddag til sying fikk jeg produsert en hel haug med tilsvarende kurver. Disse er supre nybegynnerprosjekter! Fremgangsmåte finner du HER

 

De søte handmade-lappene har jeg kjøpt på wish HER. De var veldig greie å bruke på bestillinger som denne 🙂 

Når det gjelder juletre, så er jeg veldig glad i ekte tre. Jeg forstår selvsagt at plastikk er praktisk. Men det er ingenting som slår den herlige lukta av ei frisk, levende edelgran. 

Men i år måtte jeg le litt, for når jeg hadde satt frem juletre-teppet, var det første “treet” som dukket opp litt vel levende. 

 

 

“Heisann! Jeg kan være juletre!” 

 

Men når det skikkelige treet endelig kom på plass, var jeg imponert over at Ninja faktisk ikke har rørt en eneste èn av de fristende pyntetingene, og heller ikke pakkene som lå under. Kjekt at valpen vår ikke gjør alle de typiske “valpestrekene.” 🙂

Nyt de siste fridagene (hvis du er så heldig som meg, og har ferie nå!) 

3 kommentarer

3 thoughts on “Sydde kurver og LEVENDE juletre

  1. Så koselige bilder. Kjekt å få en stor bestillig på kurver. Hadde vært lurt å ha slike kurver å fylle med annet til jul, men en slik kurv er jo nesten en gave i seg selv..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *