Bygg din fortid

Categories H bok

“Om jeg tar summen av kontoutskriften, kalenderen og facebook-veggen, så håper jeg at det forteller noe om et liv som er preget av (…) Jesus. Så konkret tenker jeg om hvordan livet leves.”

Boktittel: Bygg din fortid

 

Forfatter: Øystein Gjerme.

 

Innhold: Vi lever i nåtiden. Den er flyktig, og blunk, så er den fortid. Du får aldri denne dagen tilbake, men den vil for alltid bli stående som en del av din fortid. Så start i dag med å bygge din fortid på et solid fundament!

 

Min mening: Jeg likte veldig godt utgangspunktet og ideen i boka. Men må si at den skuffet meg. Den var litt tung å lese, så jeg tenkte endel på “hvor mange sider er det igjen nå, mon tro?” For meg ble den litt dårlig strukturert og “vasete”, så jeg får ikke helt tak i de praktiske anvendelsene alltid. Den har mange gode tanker og ideer som er viktige å ta med seg. Men ikke noe særlig nytt for mitt vedkommende…

 

Terningkast: 3, men den er på grensen til en firer. Absolutt både korrekt og full av gode påminnelser. Men for meg ble det i hvert fall litt “dødt” å lese.

 

 

En annen forfatter som jeg anbefaler å sjekke ut er f.eks: Max Lucado!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *