Ei lita hekledille kom og gikk

Categories A Hobby

I slutten av november hadde jeg litt hekledilla. Og da var det ekstra moro at jeg solgte veldig mye av “dyrene mine” på julemessa rett etterpå. Men så i desember har hobbyen glidd umerkelig over til strikking… 
Så, without further ado: her er noe av det jeg har heklet i det siste. Juleengler til treet. Jeg selger noen av disse. 100% av inntekten går til barn i slummen i Brasil.

 

 

Det har blitt mange små ugler. På denne julemessa solgte jeg nesten alle sammen! Nå må jeg gjerne bygge meg opp et nytt lager igjen…. 

 

Det er også moro å lage andre smådyr. Denne laget jeg med rangle inni. Jeg bruker innmaten i kinderegg, og stapper inni noen bjeller. Så pakker jeg det inni dyret sammen med noe vatt. 

Også begynte strikkeperioden min med noen enkle pannebånd i perlestrikk. 

 

Det er utrolig kjekt å ha noen prosjekter på gang! Og jeg er spesielt glad i småprosjekter som er overkommelig å bli ferdig med! Akkurat nå har jeg et uferdig prosjekt, og det er juleantrekket mitt. Jeg håper på å bli ferdig denne helga! Heldigvis er alle julegavene i boks nå. Det er kun fire-fem stykker som må pakkes inn enda… 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ei lita hekledille kom og gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *