Sydd t-skjorter

Categories A Hobby

Beklager at bloggen dør litt ut for tiden. Men det er bare så utrolig mye kjekt som skjer, så jeg prioriterer ikke å sitte på pcen. Søndag var en helt perfekt helgedag med perfekt vær, snø, herlig besøk, julegrøt, brente mandler, fine turer, og riskrem til kvelds-dessert. Lørdag var også bra, for da fikk jeg julegavene under kontroll! Nå mangler det bare å pakke inn de siste, og få levert dem. 

Siden jeg gjør utrolig mye, og blogger rekordlite, ligger jeg langt på etterskudd med alt jeg vil dele! Men her er i hvertfall noen t-skjorter jeg og Andrea sydde sammen for noen uker siden. Stoffet kjøpte jeg før jul i fjord – og gav som en “hobbygave” til Andrea. Endelig fikk vi somlet oss til å lage dem 🙂 

 

Her med hjemmesydd kosebukse. Da blir det et supert søndagsantrekk 🙂 

2 kommentarer

2 thoughts on “Sydd t-skjorter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *