Ablegøyer, engler og julehandel

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg pleier alltid å være ute med julegavene i god tid, men i år har det blitt drøyd helt til nå. Så nå må vi ha et skikkelig rush. Og jeg vet av erfaring at jeg fint kan shoppe en hel dag og komme hjem med lite julegaver, så i år satte vi oss ned å laget listen FØR vi handlet. I dag er den store dagen, så jeg er spent på om vi kan få unnagjort de fleste gavene på en dag 🙂 

 

Ninja er for tiden full av liv. Stakkars, hun får nok litt for korte turer nå som vi bare har ruskevær hver dag, samt lange arbeidsdager og korte dager (med lys). Men hun virker egentlig fornøyd allikevel. Vi er ferdig på hundekurset, men trener på å være i buret, dekk, og litt andre småting. Dessuten må hun enda vennes helt av med bitingen – selv om det har blitt mye bedre etter at tannfellingen var ferdig.. I hvert fall er det utrolig mye glede og morro i den søte, sjarmerende valpen vår 😀

For tiden er det masse hobby på gang! Jeg både hekler, strikker og syr for tiden. Her er noen engler jeg har heklet. De selger jeg til inntekt for barn i slummen i Brasil. Reddende engler må alltid gå til en god sak 🙂

Ha en nydelig helg, med eller uten julegaveshopping 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *