Hjemmesydd til hodet

Categories A Hobby

 

Noe som virkelig kommer til nytte på denne årstiden er en skikkelig lue! Og det er utrolig morro å sy luer! Jeg bruker Jersey på utsiden, og Fleece-fòr inni. Fleecen gjør luene varme og lune, og er dessuten billig! Jeg har kjøpt billige fleecepledd på europris til 29 kr, og de holder til mange luer! 

Pannebånd er også en fin ting å lage av rester. De er kanskje enda greiere når man bare skal ut en tur – og det er litt mye vind. Da holdes ørene varme uten at jeg blir helt buste-hode 🙂 

Jeg håper dere ikke blir lei av alle hobby-innleggene! For flere er på vei! Nå har jeg startet å sy antrekket mitt til Julaften – og det tror jeg blir bra! Driver du med noe hobby om dagene?

4 kommentarer

4 thoughts on “Hjemmesydd til hodet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *