Høst glir over i vinter

Categories E Natur og Turer

Naturen er litt forvirret på årstiden nå, så vi har annenhver dag med frostrøyk og glatt innkjørsel, og neste dag med regn, tåke og gråhet. Uansett er årstiden HELT på plass i hodet mitt: Det er julestemning i sikte! Jeg blir en smule stressa når jeg tenker på hvor lite tid det er igjen, og hvor mye som skal gjøres. Men jeg lesser stresset baki bakhodet, og koser meg videre med julestemningen! 

Det blir ikke på langt nær nok tid til å være ute. Men så er det til gjengjeld mye innekos! 🙂 

 

Jeg har laget dørkrans med noen venninner, utepynt med Thomas, og holder jevnlig på med strikking, hekling og sying. Det siste syprosjektet mitt er antrekket jeg skal ha på meg på julaften i år. Håper det blir fint 🙂

Ellers nyter vi å være hundeeiere. Vi har gjennomført et valpekurs, og hunden kan herved sitt, på plass, gå fot, og en slags “ligg.” Ja, også “give me five” 😀 Hun har en drøss med personlighet, sære vaner, og et helt skred med sjarm! 

 

Dette innlegget ble litt fullt av alle slags “stemningsbilder” fra den siste tiden. Brytningen mellom høst og vinter. Det er litt som hodet mitt for tiden; Så fullt av alt mulig gøy, morsomt, artig, spennende og rart at det blir litt kaos til sammen. Men det får dere bare tåle 🙂

Nyt førjulstiden! Og husk å ta deg pauser til å bare sette deg ned og nyte dagen innimellom! 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *