Tre hobbyideer på rad

Categories A Hobby

Det er så mye hobby i huset mitt og i hodet mitt for tiden, at bloggen henger ikke med 😀 Så her har jeg samlet tre hobby-ideer i ett innlegg. 

1. Strikkede bestikk-sokker til å dekke julebordet! Disse er nydelige og søte til å legge kniv og gaffel i når du skal dekke på til juleselskapet. I fjord fikk jeg strikket en 4-5 stykker, så nå har jeg supplert med noen ekstra, så jeg har nok til et litt større selskap 🙂 Oppskriften har jeg skrevet HER

 

Et annet gøy og nyttig (!?) prosjekt, er å lage badebomber. Vi har badekar, og vi bruker det MYE! Etter at jeg for første gang prøvde en badebombe fra Lush, har jeg vært hekta! Men det er en del billigere å lage dem selv. Dessuten kan man få den duften, fargen, og eventuelt det glitteret du ønsker selv! Det er jo veldig stas 😀 Oppskriften har jeg delt før HER

 

Også må det bli et syprosjekt! Jeg syr en hel drøss for tida, og jeg digger det! Disse luene er sydd med mønsteret fra Norlin (Kjøp det her) og de er kjempe-enkle å få til! Hvis du ikke helt tør å begynne å sy: kast deg uti det! Kjøp noe billig stoff i begynnelsen, og godta at ikke alle prosjekter vil funke helt 100% i begynnelsen. Og så er du i gang 😀

Nå nærmer det seg juletider, og jeg gleder meg masse til å lage juleting: dørkranser, lysdekorasjoner, juleklær, dekorasjoner, julekaker og mye mer 🙂 

Hva lager du for tiden? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *