Before Amen

Categories H bok

“The power of a simple prayer.”

 

Boktittel: Before Amen

"Before Amen - The Power of a Simple Prayer" av Max Lucado  

Forfatter: Max Lucado

 

Innhold: Når man ber, er det lett å bli distrahert. Det er lett å miste håpet noen ganger. Det er lett å glemme det bort. Men Max Lucado oppmuntrer meg på en lettfattelig, hverdagslig og anvendelig måte til å be. Ikke avansert og tidkrevende, men enkelt og effektivt. Han sier bl.a. at Bønn er bra fordi det kan endre perspektivet ditt. Men enda mer fordi det faktisk er en kommunikasjon med universets allmektige, gode skaper. 

 

 

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok på Audible. Den var kort (så ikke tidkrevende), praktisk (ikke for teoretisk), og nyttig (gir meg noe jeg kan bruke). 

Terningkast: 4, Anbefales til deg som skulle ønske å forbedre bønnelivet ditt. Eller som bare ønsker å lære en MYE enklere måte å be på, som i tillegg er mer effektiv. 

Anbefaler også Andrew Wommacks bok om bønn: En bedre måte å be på. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *