Finn henne

Categories H bok

“Jeg er ikke sulten. Jeg er ikke tørst. Jeg er ikke redd. Jeg har det bra.”

"Finn henne" av Lisa Gardner

Boktittel: Finn Henne

  

Forfatter: Lisa Gardner

Innhold:Flora ble holdt fanget av en sadist i over ett år i en trekiste. Hun ble misbrukt på det groveste, og har forandret totalt personlighet. Er hevn det eneste som står i hodet på henne? Hvordan skapes et monster? For ingen vil vel være et monster…? 

 

Min mening: Boka fenget, men den er i det mest brutale og ekle laget for meg. Og jeg savner litt den rare creepy-følelsen jeg satt igjen med i den første Gardner-boka jeg leste (Rett bak deg). Jeg slukte boka fort, og den var verdt lese-tiden, men ja. Litt for brutal, kanskje. 

Terningkast: 4, Anbefales til alle som liker en lettlest krim/thriller 🙂

Anbefaler Rett bak deg av samme forfatter! 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *