En eneste sunn vane

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Gode vaner er viktig. Det er de daglige, eller ukentlige vanene som former deg på sikt – ikke arrangementene. Men dette året har jeg hatt veldig dårlige vaner når det kommer til kosthold og trening. Jeg spiser alt for mye godteri (på hverdager!), jeg trener aldri (med unntak av tusleturer med Ninja, da), og jeg er ikke spesielt flink til å spise mye grønnsaker heller. 

Men èn god vane har jeg arbeidet inn. Det er å svømme hver fredag morgen, før jobb. Jeg og et par kollegaer pleier å svømme (minst) tusen meter hver fredag. Det er en god start på dagen, og en god start på helga! 

Siden svømmebassenget i Sokndal (som jeg forøvrig krysset over 80 ganger i går) ikke er helt mindblowing vakkert, valgte jeg heller et bilde fra takterrassen vår i Marokko. DET får meg til å lengte tilbake til vinterferien, det… 🙂 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *