Litt av hvert

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har det allerede blitt november!

Det er mye jeg vil gjøre før desember, men samtidig gleder jeg meg, og kan nesten ikke vente! Nå om dagene går mye av energien min til jobb – men ikke så mye at jeg ikke får gjort noe annet (slik var det noen uker før høstferien). Innimellom får jeg tid til småprosjekter, som for eksempel avocado-tre-groingen min, som jeg har holdt på med i mange år nå. Her er enda en plante klar til planting. 

 

Heldigvis får jeg litt tid til å treffe venninner. Ofte finner vi på noe kreativt sammen; sy, lage badebomber. Men det er også herlig å ha en rolig filmkveld, eller gå en forfriskende tur. 

Jeg har lest veldig mye i oktober. Dette var favoritten: Fortidens skygger av Mary Kubica.

 

I år, som de siste 4-5 årene var jeg på Walk for Freedom i Stavanger. Det er et arrangement i regi av A21, som setter det moderne slaveriet på dagsorden. A21 er en kjempebra organisasjon, og jeg kjenner at jeg brenner veldig for å gjøre en forskjell på dette området! En av tingene vi gjør, er å støtte A21 økonomisk, og det er så bra å få jevnlige oppdateringer om mennesker som er satt i frihet! 

I helgene får jeg også tid til litt sying og nedprioritert husarbeid. Det er et must i en travel hverdag 🙂 

7 kommentarer

7 thoughts on “Litt av hvert

  1. Hei, så masse du har fått gjort og lest. Hvor lange turer kan du gå med Ninja nå? Gleder meg til å kikke videre. Kanskje du har sydd noe? Eller annet. Er spennende. Skal teste ut Gone til minstemann. Han har lest alle Harry Potter,Hunger Games og Eragon også.

  2. Tonje Pettersen: Hehe, det tar et par måneder å få den sånn. Det eldste treet mitt er 3 år gammelt, og det rekker halvannen meter opp 🙂 Halvveis til taket!

  3. Victoria Larsen: Ja, det tar mye tid. Lurt å lage flere samtidig, så blir det litt kjekkere. Og så er det ikke like krise om en av dem dør… 🙂

  4. fjellgeitbundingen: Kan enda ikke gå sånn mange-timersturer med henne, men det gjør jeg nesten aldri uansett 🙂 Det er ingen problem å ha henne med på en timelang topptur i hvert fall 🙂
    Jeg syr en god del for tiden, så det er masse jeg ikke har lagt ut på bloggen enda. Veldig morro!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *