Helga som forsvant

Categories E Natur og Turer

 

Denne helga har vi hatt et nydelig vær. Det har vært frisk høstluft, blå himmel, og fargerike trær. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å være så mye ute i finværet, men kan se tilbake på disse bildene fra en tur med hunden hvor vi hadde litt bedre tid. 

Denne helga har jeg løpt fra møte til møte, og fra jobb til avtale. Den eneste “fritida” var søndag ettermiddag og kveld, og da ble jeg slått helt ut av et migreneanfall. Da var det godt å ha Ninja og Thomas til å trøste meg, og kose på ryggen til den verste smerten avtok,,, 

Litt trist at det ikke ble tid til noe hobby denne helga, men det har nok sammenheng med at jeg har begynt å lese nokså mye. Har mange syplaner også, i slutten av denne uka MÅ jeg bare sy igjen 😀 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *