Litt smådill

Categories A Hobby

Jeg har mange hobbyprosjekter for tiden! Høsten er virkelig høysesong for hobby! Strikking og hekling har en tendens til å komme i fokus, og syingen henger godt igjen etter en syglad sommer! Det har blitt så mange hobbyting ferdige, at jeg samler noen av dem i dette innlegget…

Her har jeg sydd en kleenex-holder. Nyttig i disse forkjølelses-tider 🙂 Denne lærte jeg å sy på sysnappen (legg til visygale på snapchat!). Den er veldig enkel å få til 🙂

Disse blekksprutene har jeg solgt en del av nå, så jeg er ganske lei av å hekle alle tentaklene 😛 Men kjekt å få inn bestillinger i ny og ne! Oppskriften er min egen, og du finner den HER

Denne lille elefanten er også en gjenganger på heklekroken. Kjekt med noen småprosjekter. Oppskrift HER

Når jeg selger ting på torgdag, er nok pokèballer det mest populære! Enkle, men litt kjedelige å hekle. Moro at det er så populært ;D

Ugler er en av favorittene mine. Oppskrift finner du HER.  (ikke helt like mine, for jeg gidder ikke ble fram oppskriften, og tar det etter hukommelsen hver gang… 

I tillegg har jeg sydd en del sammen med venner. Det er veldig kos å være flere når man holder på med hobby!

babyen tar litt mye oppmerksomhet mens vi syr… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *