Høstens bucketlist

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

*Fyre mye i peisen. 

*Gå toppturer. 

*Lese spennende thrillere og fantasy-bøker. 

*Ta mange fine høstbilder. 

*Bake en eplepai

*Sy masse klær til meg selv, og kanskje noen julegaver. 

*Lage andventskalender til ei venninne. 

*Drikke mye te og sitte under teppet.

* Kose meg med kjæresten. 

Høsten er ikke min favoritt-årstid, men den har allikevel mye godt å by på. Akkurat nå har jeg høstferie, og den nytes i fulle drag (selv om jeg har jobbet 2 og en halv dag). Jeg har fått sydd mye, lest mye, slappet av en del, kommet meg ovenpå, hatt mye fritid, truffet en del venner. Det føles helt nydelig. I dag skal jeg til med sying igjen, tror jeg. Og kanskje en høsttur. Og kanskje litt andre ting. Det er det som er så herlig: Jeg er fri til å gjøre akkurat det jeg vil 🙂 

4 kommentarer

4 thoughts on “Høstens bucketlist

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *