Klar for oppdragelse!

Categories D Familie

Valpen min er søt den, altså. Ja, jeg er faktisk kjempeglad i henne. Men når sånne ting som dette skjer, kan jeg ikke annet enn å glede meg en smule til hun blir voksen, og ferdig oppdradd. 

Du tror kanskje dette var et dagsprosjekt. Neinei! Hun laget hele dette rotet på 15 minutter mens Thomas hentet meg på jobb! Og det verste av alt var at da jeg kjeftet på henne, ble hun så redd at hun tisset flere steder (pingle!)
Heldigvis har hun ikke for vane å rote fullt mye. Men på en eller annen måte har hun alltid funnet en pappbit eller noe papir som hun makulerer på stuegulvet… 

Nå har vi jo startet på valpekurs, og ser at hun lærer fort. Det er litt problematisk at hun prøver å spise opp hendene våre hver gang hun får belønning. Men hun er i hvert fall relativt lærevillig og gira på trening. Gleder meg til fortsettelsen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *