Travelt, sying og benker som får nytt liv…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Den siste uka var fullbooket, noe som tydeligvis ikke var så lurt. Jeg endte opp med Migrene tre dager. Så denne uka skal jeg prøve å være litt mer forsiktig, men jeg ser allerede at avtalene begynner å stable seg opp… 

Jaja. Helga har i hvert fall vært helt magisk med tanteunger, bytur med mannen, litt lengre turer med Ninja, sying og menighet.

Denne disken har fått nytt liv av Thomas med litt pussing og et strøk maling og beis. Vi ble veldig fornøyd! Denne stod uti lageret hos mamma, og hun brukte den før jeg ble født! 

Det er alltid kjekt å være flere når man syr, og det var vi i helga. Jeg, Yvonne og Ida koste oss skikkelig. Ovenfor ser du Ida i nysydd genser. 

1 kommentar

1 thought on “Travelt, sying og benker som får nytt liv…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *