Min første smikke

Categories A Hobby

Dette er den første babysmikken jeg har sydd, og nå som jeg har funnet ut av det med trykk-knapp-tanga, var dette et enkelt, greit og fint resteprosjekt! 

 

Ikke at dette stoffet var en rest, da. For det var det ikke. Jeg har enda ikke brukt det til noe skikkelig, for jeg vet ikke helt hva jeg skal lage av det søte Ole Brum-stoffet. Kjøpte det i Albania i fjor sommer. Det blir nok noen søte barneklær etterhvert 🙂 Prøvekanin. Eller prøvevalp. 

 

I går sydde jeg igjen, og kanskje får jeg tid til et plagg i dag også. Det er faktisk kjempemoro å sy! 

I dag skal jeg dessuten: skrive/planlegge en tale til neste helg, gå tur med Ninja, treffe Emma, Treffe et par venner fra ungdomsskolen, og på ungdomsmøte på kvelden. Sola skinner, og det blir en FIN dag 😀 

 

1 kommentar

1 thought on “Min første smikke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *