Litt mer hobby

Categories A Hobby

Hverdagen er nokså mye preget av hobby, selv om jeg ikke får tid til å lage alt jeg har lyst til! Jeg hekler og syr. 

På lørdag var jeg på torgdag i bygda, og solgte litt småting på stand. Salget gikk bedre enn ventet, så det gav meg også litt ekstra “guff” til å lage mer. Fikk også en bestilling på et babysett til gave, så det må jeg få sydd i helga. Sånn er kjekt! Greit når jeg kan tjene litt penger, så ikke hobbyen bare blir en utgift! Pengene som tjenes blir nok fort brukt til mer stoff 😀 

Litt små hekledyr er fint til vognpynt, leker, osv…

Disse to luene ble bestilt av svigerinna mi, til ettåringen 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Litt mer hobby

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *