Den travle hverdagen innføres

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vet ikke om jeg har nevnt at det å starte på jobb igjen tar litt mye av kreftene mine? 

Ikke det at jeg er utslitt eller noe, men etter jobb, så er det bare så mye mindre tid og energi igjen når man er vant til ferie! Det har tydeligvis resultert i en uplanlagt bloggpause – selv om innleggene egentlig stabler seg opp. Jeg får bare ikke tid! 

Men jeg begynner å komme inn i hverdagen igjen, og venner meg til at jeg ikke kan få gjort like mye “gøy” som jeg kunne i sommerferien. Jeg har startet opp med ungdomsarbeid, LIFEgrupper, norskundervisning og hundekurset starter neste uke. 

I dag har jeg bare èn post på programmet etter jobb. Så kanskje blir det tid til litt hekling og serie-seing med mannen 🙂

1 kommentar

1 thought on “Den travle hverdagen innføres

  1. Hei Ingrid, 🙂 Kjenner meg igjen her, bortsett fra det her er andre ting det går utover og blogge det det blir tid til. I ferien var det dårlig med hjemmetid hvor en kunne blogge. Håper du snart kommer deg inn igjen i den vanlige tralten. Hadde vært fint for deg og oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *