Nå har jeg vært på jobb igjen i litt over en uke, og det tar på! Etter bare noen dager ble jeg forkjøla, og har enda ikke fått helt igjen kreftene. Men nå er det på bedringens vei. Jeg må “overleve” til helga. Fredag skal jeg jobbe(på skolen), jobbe mer(i planteskolen), og så bursdag på kvelden. Det blir nok litt stridt! Men så er det helg, og da tror jeg nok jeg skal komme meg ovenpå igjen 🙂 

Ellers er det veldig mye kjekt som skjer! Nå har jeg klart å ha alle møter med LIFEledere som jeg hadde frist “innen august” til å treffe. Jeg har også begynt å komme inn i jobbhverdagen (som er en del travlere enn i fjor), og jeg gleder meg til det blir mer hobby-tid også igjen 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Det tar på

  1. fjellgeitbundingen: Ja, det er det 🙂 Og i år er det travlere enn før siden jeg er med de helt minste 🙂 Men er på bedringens vei. Nå er det bare en irriterende hoste som sitter igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *