London på egenhånd

Categories G Reise og ferie

Det aller, aller meste av tiden i London holdt vi oss samlet: Jeg, Bente og Linda. Men da de to jentene ville gå på en (dyr) musikal (som jeg hadde sett før), meldte jeg meg ut, og forsikret de andre om at jeg skulle klare meg alene et par timer. 

Jeg trodde kanskje det skulle bli en smule ensomt, men faktisk var det å være i London helt på egen hånd en veldig positiv opplevelse! Borte var alt stresset, selv i en diger folkemengde! Tid til å fotografere uten å løpe etter de andre. Tid til å se på folk uten å gjøre noe spesielt annet. Tid til å spille litt pokèmon i storbyen, og tid til å bare være….

Trafalgar Square

Pust i travelheten

Og bare se på barna som lekte og duene som vaglet seg på grena…

London er faktisk en helt egen opplevelse helt på egenhånd 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “London på egenhånd

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *