Hillsong Conference, London

Categories G Reise og ferie

De første dagene på jobb har vært travle, og da går det litt utover bloggen. Men jeg har MASSE å skrive om enda! Det får bare komme etterhvert som jeg får tid 🙂

 

Da vi var i London, var det jo Hillsong Conference som var hovedmålet! Konferansen varte i tre dager, og bestod av kristne møter, ledersessions, seminarer, smugle inn godteri, og dokø. 

Møtene stod helt til forventningen! Det er noe magisk med å være sammen med tusener av andre kristne! Samstemte hjerter som jubler og synger i symfoni. O2 Arena har plass til 20 000 personer, og var godt fylt opp til de aller fleste møtene! Spesielt på kvelden ble det ganske crowded! Til sammen hadde over 19 000 ulike inviduelle personer vært innom konferansen i løpet av de tre dagene! 

Talere fra hele verden som utfordret, inspirerte og oppmuntret oss! Talen jeg husker best er nok Jentezen Franklin: The seventh hand. (Se den her). Små-talene “Spheres” gjorde også vanvittig inntrykk, og inspirerte meg! I tillegg var jo Craig Grochiel et klart høydepunkt (han var noe av grunnen til at jeg reiste!). 

Jeg fikk ikke lov til å ta med kamera mitt inn i salen (det er visst for “profesjonelt” -.-), så bildene nedenfor er fra et vanlig møte på Hillsong – ikke den gigastore scenen konferansen var på. 

Etter tre dager på Hillson Conference var vi nemlig ikke lei, så vi tok turen innom søndagsmøtet også før vi reiste hjem til Norge igjen! Der var vi så heldige å få høre Phil Dooley fra Sør-Afrika tale! 

Virkelig en helg full av inspirasjon, glede, og initiativ inn i det nye skoleåret – og for den saks skyld: menighetsåret. Jeg gleder meg 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Hillsong Conference, London

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *