Endelig ferdig med albumet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har et system som jeg liker veldig godt når det gjelder bilder. Jeg tar vare på alt mulig på pcen, men når året er slutt, velger jeg ut de 300 beste bildene fra det året, og bestiller bilder til album. Jeg kjøper albumene på Europris. 

Det er så kjekt å se tilbake på bildene, og mye mer overkommelig enn de tusenvis av bildene på pc’en… 
Herlige sommerminner fra Albania <3

 

Og dette er jo ikke så mye arbeid egentlig. Litt i utvalg, men det er nokså kjekt, faktisk. Men den store tidstyven kommer når jeg skal fylle de hvite områdene på siden av bildet. Der er det plass til å skrive ned gode minner, morsomme sitater, hvem som er på bildet, eller hva jeg husker best fra den dagen. Jeg skriver også dato på alle dagene, og ser at det er utrolig mye jeg hadde glemt om jeg ikke gjorde dette. Det er virkelig vedt tiden. Men dette gjorde at jeg i år ikke ble ferdig med 2016-albummet før  i slutten av juli! Ja, ja: Bedre seint enn aldri 😉

Pleier du å printe noen bilder, eller har du alt digitalt? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig ferdig med albumet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *