Gjøre det koselig i stua

Categories C Hus, hjem og hage

 

For tida har jeg skikkelig dilla på denne mintgrønne fargen! Jeg faller for alt mintgrønt! Jeg tenker jo at jeg har min egen frie vilje, og ikke er så opptatt av hva som er in. Men samtidig ser jeg at dette er en veldig in-farge akkurat nå for tiden, så jeg blir nok underbevisst påvirket allikevel… 

Men, men. Jeg liker altså mintgrønt veldig godt! Og da gjør det meg ingenting at det er mange ting å velge i i den fargen nå for tiden 🙂

Urtene på kjøkkenet vårt har fine IKEA-potter å stå i. 

 

Oppussingen går stadig fremover, og nå er ny peis på plass, med denne fine murveggen bak. Har pyntet med litt blomster og småting på siden… 

Jeg liker å ha det koselig rundt meg, og merker at det er mye lettere å holde det ryddig i de rommene vi har pusset opp.

Har du en farge som du har litt dilla på for tida?

4 kommentarer

4 thoughts on “Gjøre det koselig i stua

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *