I dag har vi fått vekk en del søppel utenfor huset…

I dag har vi begynt å bygge hunde-gård under verandaen.

I dag har jeg hatt snap’en “visygale” (Legg den til dersom du er interessert i søm! Der er masse tips, inspirasjon og syglede fra nye snappere hver dag! Hvis du legger til i dag, får du se hva jeg har sydd :D) Du kan også bli med i gruppa Vi Sygale på facebook om du vil 🙂

I dag har jeg sydd en t-skjorte og et pannebånd.

I dag har jeg sett serie med Thomas.

I dag har jeg spist nachos.

I dag har jeg luftet hunden.

I dag har jeg ryddet og vasket klær.

I dag har jeg lest og hørt på podcast.

I dag har jeg tenkt mye på hva jeg skal gjøre i morgen (siste dag før avreise) og

enda mer på hva jeg skal gjøre dagen etterpå (avreise til østlandet, besøke valpen vår!). 

I dag er en god dag. 

2 kommentarer

2 thoughts on “I dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *