Lille blekkulf

Categories A Hobby

Her en dag fikk jeg lyst til å finne fram heklenåla igjen, og da heklet jeg denne søte, lille blekkspruten.. Skrev ned oppskriften underveis, så jeg kan poste den på bloggen etterhvert (men den trenger litt finpuss). Tar litt tid med alle armene, men dette er et kjempeenkelt prosjekt som alle kan få til! 

Jeg fikk også et tips om at den er perfekt som leker til prematur-fødte, fordi tentaklene ligner på å holde navlestrengen. Jeg vet ikke jeg, men jeg synes det gjør seg godt til pynt også 😀 

Kjekt å hekle igjen! Blir antagelig mer av det nå vi skal reise på bilferie snart (og ikke kan sy, men må sitte stille)… Noen tips til hva jeg kan hekle? Jeg er ikke fan av langstidsprosjekter… 😛 
 

8 kommentarer

8 thoughts on “Lille blekkulf

  1. fjellgeitbundingen: Ja, det er kjekt med sånne småprosjekter, synes jeg! Ser fort resultatet 🙂 Også er det fint til smågaver og lignende 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *