Ninjaprinsesso

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det bare halvannen uke til vi skal hente den nye valpen vår. Vi har bestemt oss for å kalle henne Ninja. Men jeg er enda litt usikker på om hun skal hete Ninjaprinsesso på papiret. Eller om vi skal nøye oss med bare Ninja. O-endingene på hunnkjønnsord er et kjennetegn på dialekta der jeg kommer fra. Så det er litt artig å bruke det i navnet 🙂 Dessuten vil jeg at hun skal være en blanding av tøff (ninja) og søt (prinsesso). 

Visste du forresten av Ninja (Niña) betyr “lille jente” på spansk? Jeg må alltid si det til de som tenker at Ninja er et guttenavn… 

Vi gleder oss utrolig mye til å få egen hund igjen! Det har vært veldig tomt i huset etter at Chessie døde. Jeg gleder meg til oppdragelsen, alle turene og utforskningen, å gjøre alt for første gang, å lære triks, å ta mangetusen nestenlike bilder, å kose masse, og å bryte noen regler… 

 

Vi har kjøpt inn klikkere (til å trene), jeg har begynt å sy hundeseng, Thomas skal bygge hus og utegård, og vi forbereder oss så mye som mulig. Nå er det faktisk over 11 år siden jeg hadde valp sist, så jeg gleder meg vanvittig 🙂

Og ja, jeg vet ikke om jeg glemte å si at jeg gleder meg…? 😀

2 kommentarer

2 thoughts on “Ninjaprinsesso

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *