Sydd Zadie-kjole nummer to!

Categories A Hobby

Zadie-kjolen står i fare for å bli den mest brukte kjolen jeg har sydd! Jeg rett og slett elsker å ha den på meg! (Se min kjole HER) Så rett etter at jeg var ferdig med den, startet jeg å sy en til min mor. Den fikk hun til bursdagen i slutten av mai. Jeg valgte en burgunderrød farge som jeg vet mamma liker, og brukte svart på kantene – noe som er både praktisk og slankende.

Det røde stoffet kjøpte jeg i Marokko for den nette sum av 60kr. Det sorte fikk jeg på loppemarked, så max 10kr der i gården. Totalt kostnader på under hundrelappen, med andre ord 🙂 Det er ikke verst! (men var mye arbeid, da!) I tillegg fikk hun en hjemmesydd passveske som hun kan ha med seg til Nederland i høst. 

Kunne du tenkt deg en sånn kjole? 

Synes du det er greit å sy/lage gaver selv?

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Sydd Zadie-kjole nummer to!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *