Mål for Juni

Categories E Natur og Turer

Nyttårsforsetter kan være så vanskelige å holde noen ganger, så i år har jeg heller benyttet meg av månedsforsetter. Da blir tidsrammen litt mer overkommelig, og man kan justere målet etter behov. 

 

HVORDAN DET GIKK I MAI:

Målet mitt i mai var å gjennomføre en 30-dagers utfordring på treningsappen 30days fitness. Det gikk godt i begynnelsen, men så fant jeg ut at jeg og venninna mi ikke hadde samme appen. Og da skulle jeg liksom ta igjen “det tapte” på den riktige appen. Men det ble for mye, og jeg falt av lasset… Kjedelig, men alt kan heller ikke lykkes. Vi prøver igjen med en ny utfordring:

 

MÅL FOR JUNI:

Nå begynner jeg å bli skikkelig gira på å gå lange, gode turer i naturen! Men de få turene jeg har godt har vist meg at formen er på det dårligste den har vært på lenge! (Trist å være uten hund som får meg ut!). Så målet for Juni skal være å gå minst en topptur i uka. Siden det er siste innspurt på jobben, og tusenvis av avslutninger innen rekkevidde, tør jeg ikke sette målet høyere. Men alt over 4 turer blir jo en bonus, da! Og jeg vil jo prøve å få til mest mulig 🙂 

Hva er ditt mål for juni? 

Jeg har mange andre ting jeg vil oppnå i juni, men dette er liksom “treningsmålet,” da. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mål for Juni

  1. Fint mål. Når ti på topp starter opp 11 juni skal jeg begynne med toppturer. Målet for juni er trening tre ganger i uka, men denne uka har jeg vært så nedkjørt at jeg ikke har vært på en eneste tur, men har fått raket og begynt å plante i hagen da. Det er da noe. Så skal først få litt energi, så skal jeg ta opp igjen treninga. Mye ekstra som skjer her også, så ikke sikkert det er mulig med tre turer a en time, men er målet likevel.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *